22 Temmuz 2014 Salı

Limonatacı Kız

Limonata satmadı aslında, hepsi kurgu, hepsi oyun :) Hepsi hem anneye oyuncak hem kıza. 
Hem bana eğlence hem ona :) Analı - kızlı coştuk yani..  

Benim için limonata standı çekimi yapmak 'dream come true' gibi birşeydi. Hep aklımda olan, çok istediğim bir hayali gerçekleştirmiş gibi hissediyorum. Evet çok basit birşey belki ama beni bu fotoğrafçılık macerasına sürükleyen şeyler işte böyle şeyler! :) Sevimli, tatlı, capcanlı, rengarek.. 

 Gideyim aksesuarları seçeyim, alayım, getireyim, kurayım, çekeyim.. Benim için fotoğrafçılığın en çekici yönü bu! İtiraf etmeliyim ki oyun gibi geliyor bazen herşey. Biraz da mucize.. Bu alanda bir iş başlatmış olduğuma hala inanamıyorum aslında. İşin daha çok başındayım. Ve aslına bakarsanız tökezleyerek gidiyorum. Kabul etmeliyim ki işin içine girince hiçbirşey toz pembe değil. Ama sevdiğim birşeyler yapıyor olduğum için yine de mutlu ve umutluyum.. Ve beni bu konuda destekleyen ailem ve sevdiklerim olduğu için çok şanslıyım. Herkese nasip olmasını dilerim.
Gelelim limonatalara...
Limonata tezgahını kurgulamak tahminimden daha kolay oldu. Flama, masa örtüsü ve  önlük paket halinde satılıyordu. Sarı sandalye ve sarı çiçek sepeti benim emektar zaten, onları artık tanıyor gibisinizdir :) Bardaklar ve önde yerdeki rüzgar güllerini yeni aldım. Tabela ise fotoğraf aksesuarları dolabımda mevcuttu. Gerisi de evde vardı zaten. Toparladım, arabaya yükledim, bizim evin yakınındaki üniversitenin bahçesine getirdim. Akşam güneşi de batmadan önce güzel güzel parladı bizim için. 

Aslında fotoğrafların daha devamı da var. Hem gelin bir de fotoğraf sitemi ziyaret edin diye hepsini yüklemiyorum buraya hehehe :) Fenayım di mi? Business işlerine girişince internet aleminde SEO denen birşeyle tanıştım ve sitemi her ziyaret sayfamın Google aramalarında önlere geçmesi için yardım ediyormuş, onu öğrendim. (Bu da "iş" in toz pembe olmayan taraflarından biri işte). Neyse tıklarınız Google amca ve dolayısıyla benim için önemli yani :)

Sitem işte burada: www.melodiphoto.com/blog

Ziyaretiniz için şimdiden teşekkürler..

Bu arada haftasonu bu temayla bir sürü çocuk çekeceğim. Heyecan dorukta yani! 
Instagram'dan ve FB sayfamdan paylaşırım zaten. Hep beklerim, tekrar görüşmek üzere..

:)

15 yorum:

  1. ısırırım o tatlı yanakları :))

    YanıtlaSil
  2. Fotoğraf böyle birşeymiş, hayalleri hiç askıda bırakmıyor. Eninde sonunda, ama er ama geç dileğini sana veriyor. Ben çok inançlı ve azimliyim bu konuda sayfalarca yazabilirim ama biliyorum ki, uzun yazı yazdığımda, saçmalamaya başlarım ben ve ne dediğim anlaşılmaz:) en iyisi kısa ve öz:)
    Kurgu ve kompozizyonların senin hayalin olabilir belki ama buradan bakınca o kadar gerçek ve samimi ki!! şimdi ayağa kalktım bak! ve alkışlıyorum seni canı gönülden, yürekten.
    Muhteşem!!!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Emelcim, çok teşekkürler, senden böyle samimi ve güzel sözler duyduğuma çok seviniyorum.. Operim..

      Sil
  3. Melodi keşke limonata satsaydı çatlayana kadar alır patlayana kadar da içerdim :)

    Çok şirin bir varlık. Umarım işlerinde(pembe olmayan kısımlar) istediğin gibi gerçekleşir.

    Hadi şimdi, tık tık tık...

    YanıtlaSil
  4. Melodi ne kadar tatlı maşallah, şekerli limonata gibi :)
    Siz de çok yaratıcı ve zevklisiniz. Fotoğrafçılık tam size göre bence, başarılarınız devam etsin..

    YanıtlaSil
  5. İpekciğim,
    senin yazılarını çoğunlukla,sabah saatlerinde ofiste okuyorum.Yani günün en dinamik olduğum zaman diliminde;
    okur okumaz da tası tarağı toplayıp eve koşmak ve fotoğraf çekmek için inanılmaz bir istek duyuyorum.Bu kurgu olayı çok aklıma yattı.Zaman ve eforu aynı anda bulduğumda mutlaka deneyeceğim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Jıl, en kısa zamanda bekliyorum fotoğraflarını. Iyi iş çıkaracağından hiç şüphem yok, dilerim motivasyonun hiç eksilmesin! Öpüyorum..

      Sil
  6. böyle tatlı kızdan limonata alınmaz mı hiç :))

    YanıtlaSil
  7. melodi nasılda yakışmış fotoğraflara.. o olmasa eksik olacakmış gibi..
    renkler,aksesuarlar cok güzel:)
    çok eğlenceli bir iş olmalı yaptığın..tamamen zevkini yansıttığın insanların beğenisine sunduğun güzel bir iş:)
    eline sağlık ipekciğim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Bahar, Melodi de benim bir aksesuarım aslında ;)))

      Sil
  8. çok çok güzel olmuş :)

    YanıtlaSil

Yorumunuz icin simdiden tesekkurler :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...